8 תשובות
זה נורא.
זה הדבר הכי מזעזע בעולם איזה אנשים מגעילים
זה נורא
הייתי הולכת ישר לרכזת
הייתי הולכת ישר לרכזת
מזעזע, זה נשמע לי לא הגיוני אולי הם רק מחזיקים שלטים של מחמאות טובות ולא רעות
שואל השאלה:
עדיין זה לא בסדר
עדיין זה לא בסדר
אני מתכוונת שאולי הם מחזיקים פתקים שרשום עליהם מחמאות שירימו לילדה וזה לא כמו שזה נראה, כי זה לא נשמע לי הגיוני שהם ירימו שלטים שיכולים לפגוע בילדה והמורה תעמוד שם ותצלם, אם כן זה באמת מזעזע
מה זה זה נורא
מקווה מאוד שאם זה נכון זה יעבור להורים או למישהו שיעצור את זה
מקווה מאוד שאם זה נכון זה יעבור להורים או למישהו שיעצור את זה
דופק להם אגרוף
באותו הנושא: