התחברות הרשמה

למה יש הרבה אנשים בישראל ששונאים רוסים?

16 בספטמבר 2020, 21:11
שנאהישראלרוסית    
3 תשובות
אף פעם לא שמעתי על ישראלים ששונאים רוסים
אנונימי
שואל השאלה:
^ראיתי בסטיפס הרבה
אנונימית
כי יש כאלה גזענים, שקשה להם להתייחס לכולם כשווים אל תתיחס/י לאנשים כאלה
מ
מישהיי55
באותו הנושא:
למה מרוקאים שונאים רוסים ורוסים שונאים מרוקאים..?
למה אנשים בישראל מחשיבים רוסים לעדה הכי יפה?
שאלה רצינית- למה הרבה אנשים בישראל כל כך אנטי לרוסים?
יש הרבה רוסים בישראל?
למה אנשים שונאים רוסים?
למה יש אנשים ששונאים את ישראל והם עדיין גרים בישראל??
למה יש הרבה אנשים ששונאים את ישראל?
למה בישראל יש כל כך הרבה רוסים?
למה כלכך הרבה אנשים בעולם שונאים את ישראל?
למה יש אנשים ששונאים רוסים?
זו לא שאלה גזענית אבל סתם כדי לדעת, איפה בארץ (עיר) יש הכי הרבה רוסים? וכמה אחוזים מהאוכלוסיה בישראל רוסים?