3 תשובות
אף פעם לא שמעתי על ישראלים ששונאים רוסים
אנונימי
שואל השאלה:
^ראיתי בסטיפס הרבה
^ראיתי בסטיפס הרבה
אנונימית
כי יש כאלה גזענים, שקשה להם להתייחס לכולם כשווים אל תתיחס/י לאנשים כאלה
באותו הנושא: