7 תשובות
חח מי שונא אותנו?
אין לי מושג הם גזענים ולא מסוגלים לקבל אותנו
תמיד יש גזענות לעדות לצערי
ומי שגזעני סתם מטומטם
ומי שגזעני סתם מטומטם
אנונימית
מה איכפת לי .
רוסיה גאה
רוסיה גאה
מי ששונא אותם הוא טיפש,גזען, בור ו-רע
בכלל אני שואל שאלה פשוטה למה לשנוא ??!
רוסים אחלה אנשים שבעולם
בכלל אני שואל שאלה פשוטה למה לשנוא ??!
רוסים אחלה אנשים שבעולם
שאלה טובה, לא עשיתם כלום, כנראה לא קשור אליכם וזאת לא אשמתכם
משהו לא פתור אצל אלה ששונאים רוסים בלי סיבה
משהו לא פתור אצל אלה ששונאים רוסים בלי סיבה
הכל קנאה
באותו הנושא: