7 תשובות
חח מי שונא אותנו?
אין לי מושג הם גזענים ולא מסוגלים לקבל אותנו
תמיד יש גזענות לעדות לצערי
ומי שגזעני סתם מטומטם
אנונימית
מה איכפת לי .
רוסיה גאה
מי ששונא אותם הוא טיפש,גזען, בור ו-רע
בכלל אני שואל שאלה פשוטה למה לשנוא ??!
רוסים אחלה אנשים שבעולם
שאלה טובה, לא עשיתם כלום, כנראה לא קשור אליכם וזאת לא אשמתכם
משהו לא פתור אצל אלה ששונאים רוסים בלי סיבה
הכל קנאה