6 תשובות
תתאמן וזה יבוא לבד
שואל השאלה:
גם באופי התכוונתי
אנונימי
זיפים חח יש לי מה גברי בזה?
תכבד אנשים ואת הסביבה שלך זה דבר ראשון, הכי גברי שיש.
ומראה גברי זה ממש עיניין של תפיסה, אף אחד לא הגדיר מה זה גבריות כמו שאף אחד לא מגדיר מהי נשיות, כי זה לגמרי יכול להישמע גזעני וסטריאוטיפי
להיות שוביניסט וקשוח ואדיש
במראה זה לגדל זקן ומן הסתם ממש לא להתגלח ולהיות עם כרס
זאת השאלה הכי פחות גברית שיש