11 תשובות
להראות טוב עם נמוך
ממוצע עם דימוי עצמי גבוה
ממוצע עם דימוי עצמי גבוה
ממוצע עם דימוי עצמי גבוה , ככה אני וככה טוב לי .
שואל השאלה:
יש עולם הבא
יש עולם הבא
אנונימי
אני מעדיף את מי שאני אדם ממוצע שמחשיב את עצמו כממוצע
טוב עם נמוך
ממוצע עם דימוי עצמי גבוה
להראות טוב עם דימוי עצמי נמוך.
יש לי דימוי עצמי גבוה והרבה ביטחון אבל אני לא חושבת שאני יפה אנשים מסביב תמיד יגיד שאת/ה יפה אבל אני לא חושבת שאני יפה
שאלת השאלות אין לי איך לענות
באותו הנושא: