3 תשובות
מה, אני רואה את זה כמשהו טוב, לא אוהבת זכרים שעירים.
מה הגובה שלך?
אנונימית
מוזר
תסלח לי על השאלה, אבל מה עם שאר סימני ההתפתחות? הכל תקין מהבחינה הזאת?