התחברות
הרשמה
אתם חושבים שבנים לא רוצים אותי בגלל שההתפתחות שלי איטית ובגלל שאני בתצ משקל?
ההתפתחות שלי ממש איטית ואני בת 13 ולרוב הבנות בכיתה יש חבר ואני גם מסתובבת עם בנים אבל אף אחד לא רוצה אותי אתם חושבים שבגלל זה?
תודה לעונים❤❤❤❤❤
15 במאי 2020, 17:05
התבגרות
חוות דעת
2 תשובות
יכול להיות אבל בטוחה שאת מהממת
יעםןעןןעוכןעןןה
אני גם בת 13 ורק שתדעי שחבר בגיל הזה זה לא רציני, חוץ מיזה אני בטוחה שאם מישהו ירצה אותך הוא יאהב אותך איך את
M
Mayaw.love
באותו הנושא:
אף אחד לא קרא לי לצאת בגלל שאני לא צמה.. בנים לא רוצים אותי בגלל שאני לא יהודיה
בנות שמקללות באמת מוריד לבנים ובנים לא רוצים אותם בגלל זה ?
נמאס לי כבר שכל הבנים רוצים אותי בגלל מידת החזייה שלי ולא בגלל מי שאני כל הבנים רק מנסים להשכיב אותי מה לעשות?
בנים רוצים אותי רק בגלל שיש לי גוף יפה...
כתבתי לה שאני לא רוצה לראות אותה יותר בגלל שהיא לא רוצה אותי בתור בן זוג.
אני מרגישה שבנים לא רוצים אותי בגלל שאני נמוכה):
בנים - למה אתם מסתכלים הרבה על בנות בגלל שאתם אוהבים או שאתם חושבים שהיא יפה?
בנים אתם חושבים שבגלל שבנות חושבות שמראה חיצוני חשוב בעיינכם לגביהן אז הן חושבות שבנים חושבים ככה בגלל שהן חושבות ככה???
בנים באמת חושבים שנתאהב בהם בגלל גודל הכלי שלהם?
בנים הייתם רוצים משיהי בגלל האופי או היופי הייתם מנסים להכיר אותה גם אם היא מלאה?
בנים חושבים שאני לא מעניינת בגלל שאני שקטנה וביישנית וקשה לי להפתח ואף אחד לא רוצה אותי בגלל זה