8 תשובות
אני משתדלת להסתכל יותר על אופי...
אבל כן,די מוריד.
מוריד כי אני יותר גבוהה
3\
לי לא
לא
ואני גבוהה יחסית
לי אישית כן
אבל אני בטוחה שלא לכולן
כן..
לא ממש לא
לי כן. אני לא נמשכת לנמוכים.