8 תשובות
אני משתדלת להסתכל יותר על אופי...
אבל כן,די מוריד.
אבל כן,די מוריד.
מוריד כי אני יותר גבוהה
לי לא
לא
ואני גבוהה יחסית
ואני גבוהה יחסית
לי אישית כן
אבל אני בטוחה שלא לכולן
אבל אני בטוחה שלא לכולן
כן..
לא ממש לא
לי כן. אני לא נמשכת לנמוכים.
באותו הנושא: