3 תשובות
מעלה בטירוף, לא יודע למה
אנונימי
לא אבל למה שתעשי את זה זה נשמע כואב אחושקשוקה
נשמע ממש ממש מעלה,אל תעשי עגיל ועוד שם בשביל לרצות מישהו
באותו הנושא: