7 תשובות
שואל השאלה:
יש עוד דברים?
יש עוד דברים?
אנונימית
אצלנו היה בבצפר תוכנה שמוחקת את הכונן של המערכת הפעלה(היה מקום לשמור שלא נמחק) ומשחזרת להגדרות של הבצפר(וויפיי של הבצפר, אופיס וכרום). העפתי את זה אחרי חודש.
שואל השאלה:
איך עושים את זה???
איך עושים את זה???
אנונימית
שואל השאלה:
הם בודקים?
הם בודקים?
אנונימית
לא באמת. אבל צריך לדעת איך מתעסקים עם הbios של המחשב.
שואל השאלה:
יש דרך שאני אוכל לעשות את זה??
יש דרך שאני אוכל לעשות את זה??
אנונימית
מסובך להסביר, וזה משתנה בהתאם למחשב
באותו הנושא: