4 תשובות
אמא שלי מלמדת פסיכולוגיה באונברסיטה. לפי מה שאני יודע כן יש לה המון מצגות. אבל היא מדברת עם הסטודנטים הרבה גם.
זה תלוי אם המרצה נותן זמן לשאלות, אחרת אי אפשר פשוט לדבר עם המרצה. המרצה בעיקר מסביר וכו זה לא שהוא בא להעתיק והולך..לפעמיל בגלל עומס בכמות סטודנטים יש הרבה שאלות ואין מספיק זמן לענות על הכל, ולכן מתפספסות שאלות.
מותר להם
מרצים הרבה פעמים מדברים עם הסטודנטים למען האמת
הם נותנים זמן לשאלות , סטודנטים שואלים / מבקשים דברים , פונים למרצה באופן פרטני
יש גם מרצים שמפעילים את הסטודנטים עם שאלות בזמן השיעור וכו'
יש לנו אפילו מרצה שישבנו איתו על בירה בזום בערב סיום שנה
אבל כן כמות היחס לסטודנטים באמת תלויה במרצה ובהתנהלות בשיעור שלו
מרצים הרבה פעמים מדברים עם הסטודנטים למען האמת
הם נותנים זמן לשאלות , סטודנטים שואלים / מבקשים דברים , פונים למרצה באופן פרטני
יש גם מרצים שמפעילים את הסטודנטים עם שאלות בזמן השיעור וכו'
יש לנו אפילו מרצה שישבנו איתו על בירה בזום בערב סיום שנה
אבל כן כמות היחס לסטודנטים באמת תלויה במרצה ובהתנהלות בשיעור שלו
תלוי מרצה ומקצוע
אני לומד הנדסה, אז גם אם המרצה כותב משהו על הלוח, הוא עדיין מסביר אותו, נותן דוגמאות ונותן זמן לשאלות. הזמן קצוב ומרשים בדרך כלל עד כמות מסויימת של שאלות(בשביל ההמשך יש את המתרגלים).
אני לומד הנדסה, אז גם אם המרצה כותב משהו על הלוח, הוא עדיין מסביר אותו, נותן דוגמאות ונותן זמן לשאלות. הזמן קצוב ומרשים בדרך כלל עד כמות מסויימת של שאלות(בשביל ההמשך יש את המתרגלים).
באותו הנושא: