5 תשובות
יש המון מקצועות שזה כן פוסל אבל תמיד אפשר להשלים אחכ
היא די צודקת. אתה לא יכול להתקבל לרוב המקצועות שמלמדים באוניברסיטה עם 3 יחל.
אבל שזה לא ידאיג אותך המקסימום שייקרה זה שתשלים בעתיד. תמיד אפשר.
אבל שזה לא ידאיג אותך המקסימום שייקרה זה שתשלים בעתיד. תמיד אפשר.
זה לאו דווקא נכון.
אני בעצמי מלמד בבית ספר ויש לי עמיתים, מורים שעשו 3 יחידות מתמטיקה.
אני בעצמי מלמד בבית ספר ויש לי עמיתים, מורים שעשו 3 יחידות מתמטיקה.
חרטא בפיתה
אבל כן יהיה יותר תיעדוף ל4/5 תמיד אפשר להשלים אחרי בית ספר
אבל כן יהיה יותר תיעדוף ל4/5 תמיד אפשר להשלים אחרי בית ספר
היא סתם משקרת כדי שכולם יעלו ל4 ואז הממוצע של הבית ספר יעלה והיא תקבל תוספת במשכורת
באותו הנושא: