7 תשובות
לדווח על זה.
אל תכנס יותר לשיעורים שלו.
גם המורה שלי הבריזה משעת אפס בזום לא נכנסתי לשיעורים שלה כל היום
אנונימית
למה לנקום ?
אם אני מגיעה תמיד לפני הזמן או שכחתי שאני מתחילה ב10 אני עושה משהו מועיל עם עצמי.
לך תלמד, תחזור על חומר, תסיים עבודות שלא סיימת עדיין.
אם אני מגיעה תמיד לפני הזמן או שכחתי שאני מתחילה ב10 אני עושה משהו מועיל עם עצמי.
לך תלמד, תחזור על חומר, תסיים עבודות שלא סיימת עדיין.
שואל השאלה:
תחילת שנה אין לי כלום
תחילת שנה אין לי כלום
תן לכלב שלך לאכול אותו
^^כיף לך
לי יש הרבה, לא מפסיקים להעמיס
לי יש הרבה, לא מפסיקים להעמיס
באותו הנושא: