7 תשובות
לדווח על זה.
אל תכנס יותר לשיעורים שלו.
גם המורה שלי הבריזה משעת אפס בזום לא נכנסתי לשיעורים שלה כל היום
אנונימית
למה לנקום ?
אם אני מגיעה תמיד לפני הזמן או שכחתי שאני מתחילה ב10 אני עושה משהו מועיל עם עצמי.
לך תלמד, תחזור על חומר, תסיים עבודות שלא סיימת עדיין.
שואל השאלה:
תחילת שנה אין לי כלום
תן לכלב שלך לאכול אותו
^^כיף לך
לי יש הרבה, לא מפסיקים להעמיס