6 תשובות
לא, אני בת 15 ונולדתי ב 2004
לא כולם אבל רוביינו
יש את ילידי אוקטובר, נובמבר, דצמבר וחצי מספטמבר שעדיין בני 15.
לא..
זה קצת מורכב ואין לי כוח להסביר.., אבל אני בטוחה שיענו לך על השאלה בצורה מסודרת.
בהצלחה..:)