9 תשובות
זה בסדר את יכולה גם להוסיף עוד דברים
שואל השאלה:
יצא לי בערך 500 קלוריות
יצא לי בערך 500 קלוריות
אנונימית
זה מצוין אבל אפשר עוד דברים אם את רוצה
זה מצוין שהיא עושה דיאטה ואמרתי שהיא יכולה להוסיף עוד דברים (ואני גם לא חושבת שזה 500 קלוריות זה יותר) (:
היי זה קצת
במידה ואת עושה ספורט אץ חייבת להוסיף קלוריות
וגם אם לא 500 קלוריות זה מעט מידי
הגוף צריך אנרגיה
במידה ואת עושה ספורט אץ חייבת להוסיף קלוריות
וגם אם לא 500 קלוריות זה מעט מידי
הגוף צריך אנרגיה
שואל השאלה:
זה לא יותר (: הכל נמדד ונשקל
זה לא יותר (: הכל נמדד ונשקל
אנונימית
שואל השאלה:
ובאימון אני בערך שורפת 300 קלוריות
ובאימון אני בערך שורפת 300 קלוריות
אנונימית
מעט מדי
את צריכה בערך פי שלוש מזה
זה ממש לא מצויין אל תקשיבי לה, אני הייתי אוכלת ככה והתעלפתי ועד היום אני במצב בריאותי לא טוב, אל תעדי את זה לעצמך את צריכה מינימום 1200 וגם 1200 זה נחשב לא ממש בריא
זה ממש לא מצויין אל תקשיבי לה, אני הייתי אוכלת ככה והתעלפתי ועד היום אני במצב בריאותי לא טוב, אל תעדי את זה לעצמך את צריכה מינימום 1200 וגם 1200 זה נחשב לא ממש בריא
באותו הנושא: