9 תשובות
לדעתי לא
לדעתי לא
ממש לא
לא, אמא שלי קונה לי גם פה ושם חולצה... אבל הרוב אני קונה לעצמי כי אני חייבת למדוד כי אני מלאה ולא כל חולצה או גינס או וואטאבר נראה עלי טוב..
לא פדיחה, אני גם בת 18 אומנם אני לא מבקשת כמעט בכלל אבל פעם ב כשאני צריכה או רוצה בגד אמא שלי קונה לי
לא
ככה זה אצלי עד עכשיו כי אני בצבא אז היא רוצה שאני אקנה לבד , אוף.
לא ממש
תעשי מה שבא לך
גם לי קונים, אני חושהת שזה אחלה.