9 תשובות
אז תגידי לה לקנות לך
שואל השאלה:
אמרתי לה
היא אומרת יש לך מלא משנה שעברה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היא קונה רק לעצמה היא קונה למשל נגיד ו משהו שהיא לא אהבה ומדדה וזה היא נותנת לי וזה מכוער ואני לא לובשת את זה חצי ארון שלי בגדים שלה
אנונימית
שואל השאלה:
תאמינו לי שהמצב הכלכלי טוב מאוד היא פשוט קמצנית בטירוף והיא לא משקיעה בי שקל או אגורה החולצה האחרונה שהיא קנתה לי הייתה ב2017 אולי...
אנונימית
מתי שאת הולכת לקניון עם חברים תקני לעצמך
תעשי בייביסיטר ותרוויחי כסף ותקני בעצמך
שואל השאלה:
אני לא הולכת עם חברים כי אין לי
אנונימית
תעשי בייביסיטר ותשקיעי ותרוויחי , לא תמיד מקבלים לפעמים צריך להרוויח את זה גם בגיל שלך :) מקווה שעזרתי מאמוש
חכי לסוף עונה ולכי לh&m נגיד ותקני דברים של העונה ההפוכה נגיד בקיץ אז סווצ'רים במאה עולים שם חמישים. בכללי פשוט תחפשי סיילים וזה וככה תוכלי לקנות לעצמך בגדים בלי להוציא יותר מדי כסף. יש באור יהודה גם קניון שהוא רק של עודפים אז הכל שם זול , שווה להציץ