4 תשובות
ישבן לא מומלץ לגלח, תעשי לייזר כשתגדלי
שאר המקומות את יכולה
זה אפשרי פשוט בואי נודה זה צומח מהר, ובמקום כזה גם מאןד מסוכן עם החתכים באזור... עדיף לייזר
אנונימית
עדיף לא היכנס לזה.. אחרי שמגלחים השיער צומח ואז זה מתחיל להציק וממש מרגישים את זה. מציעה לך לגלח רק במפשעות או אפילו לעשות שעווה.
ואל תגלחי שם עם קצף! תשימי מרכך על השיער וסוג של תחפפי אותו ותחכי כמה דקות עם המרכך ורק אז תגלחי. ושימי טיפה שמן קוקוס אחרי זה עוזר שיהיו פחות פצעים. מקווה שעזרתי :)
שואל השאלה:
תודה רבה!!!❤
אנונימית