4 תשובות
תשימי אולי קרם ?
אנונימית
כנראה הסכין כבר לא היה לשימוש והיית צריכה להחליף, בכל מקרה שימי קרם אני מאמינה שעוד כמה ימים זה ירגע ואם לא אפילו תלכי לרופא עור תראי מה אפשר לעשות
זה גם היה קורה לי שהייתי מגלחת פעם
זה פצעים מהגילוח.
אין לך ככ מה לעשות חוץ מלחטא אותם ולחכות שיעברו *ולא לגלח שוב*
הייתי ממליצה לך לעבור לשעווה ואז לא יהיה לך את הפצעים האלה בכלל :)
זה קורה גם לי זה פצעים מגילוח לא אמורים לגלח עם אין שערה ארוכה אחרת זה פוצע את העור והשורש אז פשוט תעזבי את זה וכל פעם שאת הולכת להתקלח תשפשפי כזה את הרגליים בשביל לחטא זה יעבור לך