10 תשובות
1
ואולי עוד פעם אחת
אף פעם לא נכנסתי
פעמיים אחד בגלל שהיה לי קרונה ואחד בגלל מורה
לא נכנסתי
פעם אחת. הייתי בקרבת המורה שלי שיצאה מאומתת.
יצאתי שלילי ברוך ה'. בכללי אני מאוד מאוד שומרת על עצמי. מקווה שלא אצתרך שוב בידוד.
פעם אחת, היה לי קורונה.
נראה לי אולי עוד פעם וזהו
לא נכנסתי למזלי
0 פעמים ומקווה שאמשיך ככה
לא נכנסתי אפילו פעם אחת