6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שהיא חולה.. לא היו לה בכלל תסמינים וגם השתדלתי להתרחק מכולם..
אבל היום יש לי אימון ואני פוגשת דיי הרבה אנשים (וגם אתמול פגשתי) מה לעשות?
אנונימית
כנראה שכן לצערי
אולי היא נכנסה לבידוד מניעתי?
בעיקרון כל עוד לא שהית איתה באותו חדר , נניח שהיא לימדה אותך את לא נכנסת לבידוד. במידה והיא חולה מאומתת הבית ספר אמור לטפל בזה ולהודיע מי נכנס לבידוד ביחד עם החלטה של העירייה ומשרד הבריאות
אנונימית
אם היית קרובה אליה את אמורה לקבל הודעה ממשרד הבריאות שאת אמורה להיכנס לבידוד, אם לא קיבלת אל תיכנסי
יבקשו ממך להכנס לבידוד במידה ויהיה משהו עד אז תזהרי
SR4
במידה והיא כן תהיה חולה אז את תצטרכי להיכנס לבידוד ואם היא לא חולה אז את לא תצטרכי