15 תשובות
כן!!!!!!!
ברור, האמת יש לי כזה
לא אכפת לי אם הוא נשי או לא, העיקר שהוא יהיה נחמד ויהיה לו אופי טוב
מה אפכת לי העיקר שהיה חבר טוב
וואי הכי בעולם
אנונימית
כןן וואיי
אנונימית
כן
לא חח מה אני אעשה עם אחד כזה אני בעצמי לא בקטע של כל הדברים האלה
שואל השאלה:
אוף אני מלא זמן רוצה למצוא ידידה שיהיה לי כיף איתה ואני ארגיש בנוח איתה להיות מי שאני אבל אני לא מכיר בנות כאלה
אוף אני מלא זמן רוצה למצוא ידידה שיהיה לי כיף איתה ואני ארגיש בנוח איתה להיות מי שאני אבל אני לא מכיר בנות כאלה
אנונימי
אם הוא נחמד...
כל עוד הוא נחמד ומכבד וכיף לי אותו, כל השאר לא משנה...
אבל שחושבים על זה זה נשמע קצת כיפי :)
אבל שחושבים על זה זה נשמע קצת כיפי :)
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני יכול למצוא מישהי שתכבד אותי שאני ככה ולא תנתק ממני קשר ותפסיק לדבר איתי ברגע שהיא תראה את זה?
איך אני יכול למצוא מישהי שתכבד אותי שאני ככה ולא תנתק ממני קשר ותפסיק לדבר איתי ברגע שהיא תראה את זה?
איך כל כך דרך למצוא אחת כזו.
אבל נראה לי שפשוט תהיה אתה, תכבד אותן והן יבינו שאתה בסך הכל בן אדם :)
אבל נראה לי שפשוט תהיה אתה, תכבד אותן והן יבינו שאתה בסך הכל בן אדם :)
כן!!!! הלוואי והיה לי איזה ידיד כזה שמבין לגמרי עניין.. לא אכפת לי אם הוא יהיה ברבי העיקר הרגישות
כן! זה מגניב ממש ומראה על ביטחון עצמי
אנונימית
באותו הנושא: