התחברות
הרשמה
אם שתיתי והשתכרתי ואחרי 6 שעות אני כבר לא מרגישה כלום מותר לי לנהוג?
10 בספטמבר 2020, 01:10
אלכוהול
שתייה
נהיגה
תשובה אחת
כדאי לחכות עד הבוקר
ע
עד מתי אוקטובר 96
באותו הנושא:
לקחתי דקסמול ואחרי 4 שעות שתיתי כמה שלוקים של יין אדום יש בעיה עם זה?
בפעם הראשונה שהשתכרתי שתיתי בערך 17 שותים של ון גוך, השתכרתי רק אחרי 12 בערך.. הגיוני?
אם שתיתי 4 כוסות יין ואז חצי השתכרתי זה אומר שאני משתכר מהר?
שתיתי חמש שוטים, והשתכרתי רצח.. הגיוני שמכזה קצת אני אשתכר?
אתמול בלילה שתיתי והשתכרתי על בטן ריקה,אני עדין בהיגאובר הגיוני?
שתיתי ממש ממש טיפה וודקה שלוק וזהו אפילו לא כוס למה לא השתכרתי.?
שתיתי חצי כוס וודקה ולא השתכרתי למה?
אתמול חגגנו שתיתי 2 שלוק וויסקי והשתכרתי וחבר שלי לא עזר לי מה לעשות?
נגיד שתיתי והשתכרתי, תוך כמה זמן זה עובר?
צחצחתי שיניים ואחרי כמהזמן שתיתי תה ירוק
ליפני כמה ימים שתיתי ביום הולדת ואני השתכרתי מ 3 כוסות עם וודקה ואקסאל