4 תשובות
שואל השאלה:
הייתי שיכורה במצב של לא הצלחתי לעמוד על הרגליים זה היה הזוי
הייתי שיכורה במצב של לא הצלחתי לעמוד על הרגליים זה היה הזוי
אנונימית
זה עניין של גובה משקל מין.
הגיוני מאוד. תזהרי בפעם הבאה מלהגיע למצב הזה לפחות לדעתי, תגיעי למצב של ראש טוב, את תלמדי איך לשחק במינונים עם הזמן
הגיוני מאוד. תזהרי בפעם הבאה מלהגיע למצב הזה לפחות לדעתי, תגיעי למצב של ראש טוב, את תלמדי איך לשחק במינונים עם הזמן
כן ככה זה עובד
כן, בנות גם משתכרות מהר מבנים
אנונימית
באותו הנושא: