10 תשובות
לא
לא נראה לי
פחות מקבלים את זה ניראלי זה מה שאני חושבת אבל כן יש אנשים נוצרים שהם להט"ב
לא
הם יותר גרועים מאיתנו בחו''ל לול
שואל השאלה:
זה נורא שבתורה אסור להט"ב
לא רשום בברית החדשה שום דבר נגד גייז או לסביות זה הנוצרים שהחליטו לאסור את זה.
אנונימית
במקור לא היה משהו שאוסר על זוגיות להטבית אבל אני חושבת שזה היה במאה ה20 כששינו דברים כדי שהלטהב יהיה חטא. למרות שישו מאמין בשוויון כבוד חופש אהבה וזה בעצם "החוקים" של הנצרות ובגלל זה הרבה כל כך הרבה אנשים יצטרפו לדת כי זה נוח וקל, אבל שהנצרות השתנתה ואיבדה את זה עם כל השנאה ללהטבים וכו. (אם טעיתי במשהו תתקנו אותי אני לא הכי נוצריה או חזקה בנושא)
הם מאמינים בתורה אז כן.
תלוי בזרם אבל בזרמים המרכזיים אסור וגם לפי הברית החדשה אסור הזרמים שמותר בהם זה זרמים קטנים שלא מהווים אחוז הגדול מהנוצרים ונראלי שהם פשוט סוג של ניסו להתאים את עצמם לתקופה אבל זה די מטומטם כי בברית החדשה ליטרלי כתוב שזה חטא סו... אבל לפי הרוב המוחלט של הזרמים יחסים חד מיניים נחשב לחטא
אנונימית