6 תשובות
מסכים חלקית, לפעמים זה סתם מעצבן :/
האמת זה גרם להאמין שאהבה לא אמיתית אז כן
מסכימה איתך! זה ממש כיף להתרגש לראות מישהו ולחכות יום שלם כדי הוא ידבר איתך.. משעמם בלי
חח יכול להיות, עדיין לא היה לי קראש על משהי
קראשים מפורסמים זה הכי כיף
רק כשזה הדדי