התחברות הרשמה

למה אנשים חושבים שקראש זה פדיחה? בשניה שיש לי קראש על מישהו אני פשוט באה ואומרת לו.

זה הדבר הכי טבעי והגיוני שיש. למה כל הבישנות הזאת.
וזה לא קשור לאם הוא מרגיש אותו דבר או לא, פשוט שידע.
19 באוקטובר 2019, 21:59
קראשהתאהבותפאדיחותלמהמבוכה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אתם חושבים שזה פדיחה שבת תיצא אם מישהו שקטן מימנה בשנה
רק אני חושב שקראשים זה חרא
אתם חושבים שזה פדיחה לחטט באף ליד אנשים?
אתאיסטים - אתם חושבים שהיו לפי יותר ממליון שנה אנשים?
רק אני חושבת שקראש זו מילה ילדותית וחסרת טעם?
סתם שאלה, למה אתם חושבים שקראש על המורה זה מגעיל? באנימה זה קורה תמיד קורה
אבל עכשיו שהם מפרסמים את סטיפס כל העולם יכנס לסטיפס ויראה שאלות של אנשים פדיחה מזל שאני לא שואל רק עונה מה חושבים?
תגידו אתם חושבים שיש אנשים שלא משנה כמה ינסו לא יצליחו להיות רזים לעולם ?
אתם חושבים שעוד כמה שנים יוכלו להחזיר אנשים לחיים?
גיליתי שקראש יש חברה. מבואסת ממש.
אתם חושבים שבעוד 3 שנים אז אנשים עם איפון 8 פלוס יראו אותו כישן?