45 תשובות
אני לא רואה סיבה לפסול מישהו בגלל דת שונה..
הכל טוב...
תיהיי איתו בתור חברה טובה או ידידה לא בתור קשר...יעני בתור בסטי מבינה...
אבל יש מצב שזה יגרר ליותר...קחי בחשבון
תיהיי איתו בתור חברה טובה או ידידה לא בתור קשר...יעני בתור בסטי מבינה...
אבל יש מצב שזה יגרר ליותר...קחי בחשבון
שואל השאלה:
אני לא יכולה אני עושה שירות לאומי וממש טוב לי כאן.. המשפחה שלי תהרוג אותי שלא נדבר שאני מאמינה אבל זה קשה כל כך
אני לא יכולה אני עושה שירות לאומי וממש טוב לי כאן.. המשפחה שלי תהרוג אותי שלא נדבר שאני מאמינה אבל זה קשה כל כך
אנונימית
יש לי ידידה שיצאה פעם עם נוצרי והוא ניצל אותה ויש הרבה מהם אלימים אז ממליץ לך לא להתרחק
אנונימי
שואל השאלה:
נוצרים ? זה בדרך כלל מוסלמים לא? הוא רופא .. הוא ממש נחמד לכולם
נוצרים ? זה בדרך כלל מוסלמים לא? הוא רופא .. הוא ממש נחמד לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני ממש מפחדת ..
אוף אני ממש מפחדת ..
אנונימית
תלחצו עליי - זה ממש לא עובד ככה. האופי של אנשים לא נקבע לפי הדת שלהם
שואל השאלה:
אני רוצה להאמין שהוא בן אדם טוב .. כי הוא נראה כזה באמת הוא גם ביישן .. ואני יודעת שהוא בקטע שלי
אני רוצה להאמין שהוא בן אדם טוב .. כי הוא נראה כזה באמת הוא גם ביישן .. ואני יודעת שהוא בקטע שלי
אנונימית
אם את רוצה לדעת אם הוא טוב או לא, כדאי שתראי את היחס שלו למשפחה שלו ולאנשים אחרים שהוא בקשר איתם הרבה זמן
שואל השאלה:
אנסה לבדוק ..
אנסה לבדוק ..
אנונימית
בן אדם פאקינג רופא מה עובר עליכם, בכל מקרה הוא נוצרי אם את פוסלת אותו על פי דתו זו גזענות חד משמעית
תקשיבי אני אומרת לך את זה מנסיון לא אישי אבל מנסיון של מישהי קרובה אליי,שלא נגיד מהמשפחה שלי.
שיצאה עם מישהו מוסלמי ובהתחלה הכל היה טוב אבל אחר כך הכל ....לא היה טוב בקיצור.
לא הייתי ממליצה לך.
ולא מתוך גזענות
שיצאה עם מישהו מוסלמי ובהתחלה הכל היה טוב אבל אחר כך הכל ....לא היה טוב בקיצור.
לא הייתי ממליצה לך.
ולא מתוך גזענות
לגבי נוצרים לא יודעת עם נוצרי הייתי יוצאת
אבל עם מוסלמי לא
אבל עם מוסלמי לא
^ אה לא ממש לא גזענות זה כמו שאני אגיד שלאחותי היה בעל רוסי והוא הרביץ לה אז כל הרוסים חארות, אבל בלי גזענות כן?
^אתה צודק
אבל זה לא הסיפור היחיד שאני מכירה שזה קרה למישהי .
בכל מקרה,לא אמרתי לה מה לעשות
אמרתי לה מה אני יודעת מהניסיון שלי
זהו
אבל זה לא הסיפור היחיד שאני מכירה שזה קרה למישהי .
בכל מקרה,לא אמרתי לה מה לעשות
אמרתי לה מה אני יודעת מהניסיון שלי
זהו
הכל טוב כל עוד הוא לא מוסלמי או דרוזי.
סליחה לא רוצה להישמע גזענית, אבל ככה זה.
את יכולה לנסות תראי מה יצא מזע
סליחה לא רוצה להישמע גזענית, אבל ככה זה.
את יכולה לנסות תראי מה יצא מזע
אל תיכנסי לזה
אני מכירה מישהי שכבה מעליי שיצאה עפ ערבי מוסלמי ובגללו היא ניתקה קשר עם המשפחה שלה למענו ורק אחרי שהם עירבו את הצבא ואת המשטרה היא הבינה כמה זה לא נכון
אני מכירה מישהי שכבה מעליי שיצאה עפ ערבי מוסלמי ובגללו היא ניתקה קשר עם המשפחה שלה למענו ורק אחרי שהם עירבו את הצבא ואת המשטרה היא הבינה כמה זה לא נכון
אנונימית
^ דרוזים הם לא מוסלמים.
אה סליחה לול
^דרוזים הם מוסלמים אגב
^ אה... אני לא חושבת.
לדרוזים יש דת משלהם שהגיעה מהיסלאם זה כן.
אבל הם לא מוסלמים
אבל הם לא מוסלמים
שואל השאלה:
הוא נוצרי לא מוסלמי**********
אני מפחדת פחד מוות מהמשפחה שלי
הוא נוצרי לא מוסלמי**********
אני מפחדת פחד מוות מהמשפחה שלי
אנונימית
^ תקשיבי
דברי איתם
אבל אל תשכחי לכבד אותם
דברי איתם
אבל אל תשכחי לכבד אותם
הכל טוב כל עוד הוא לא מוסלמי או דרוזי
אעלק איזה שטויות נו באמת וגם מה הבעיה שתצאי עם נוצרי לא הבנתי ? למה יש כאלה ששופטים אנשים פאקינג על סמך הדת שלהם כאילו אני מת לדעת איך ההורים שלכם לא חינכו אותכם על לשפוט את הבן אדם כבן אדם ולא לפי הדת שלו , ואני דרוזי והאקסית שלי נוצרייה והייתי חוגג איתם את לג הפסחא והיא חוגגת איתנו את חג הנביא יתרו , החבר הכי טוב שלי מוסלמי ובכל רמדאן בכל שנה אני הולך אליו לארוחה שעושים אחרי הצום , אה ואני גם לומד בבית ספר נוצרי מכיתה א ופאקינג אחת מהנזירות שהיא שכנה שלנו הייתה כמו סבתא בשבילי , ואנחנו חיים ביחד דרוזים מוסלמים נוצרים בכיף ובשלום אז לא נראה לי שהבעיה מאיתנו כי אנחנו מסתדרים מעולה , אם כבר הבעיה באנשים אצלכם ששופטים בני אדם לפי מקרה שקרה איתם או הדת שלו , ולשאלה שלך , לא , תתרחקי ממנו מגיע לו מישהי יותר טובה שלא צריכה דעה של אווטסיידר .
אעלק איזה שטויות נו באמת וגם מה הבעיה שתצאי עם נוצרי לא הבנתי ? למה יש כאלה ששופטים אנשים פאקינג על סמך הדת שלהם כאילו אני מת לדעת איך ההורים שלכם לא חינכו אותכם על לשפוט את הבן אדם כבן אדם ולא לפי הדת שלו , ואני דרוזי והאקסית שלי נוצרייה והייתי חוגג איתם את לג הפסחא והיא חוגגת איתנו את חג הנביא יתרו , החבר הכי טוב שלי מוסלמי ובכל רמדאן בכל שנה אני הולך אליו לארוחה שעושים אחרי הצום , אה ואני גם לומד בבית ספר נוצרי מכיתה א ופאקינג אחת מהנזירות שהיא שכנה שלנו הייתה כמו סבתא בשבילי , ואנחנו חיים ביחד דרוזים מוסלמים נוצרים בכיף ובשלום אז לא נראה לי שהבעיה מאיתנו כי אנחנו מסתדרים מעולה , אם כבר הבעיה באנשים אצלכם ששופטים בני אדם לפי מקרה שקרה איתם או הדת שלו , ולשאלה שלך , לא , תתרחקי ממנו מגיע לו מישהי יותר טובה שלא צריכה דעה של אווטסיידר .
אנונימי
עכשיו אני באמת מעריך את הסביבה שגדלתי בה.
ויש משפט שאומרים אצלכם אבל בא לי לעוות את זה קצת , "ברוך אתה אלוהיי שעשני גוי"
ויש משפט שאומרים אצלכם אבל בא לי לעוות את זה קצת , "ברוך אתה אלוהיי שעשני גוי"
אנונימי
שואל השאלה:
אתה שומע את עצמך? אתה יודע בכלל מאיפה אני מגיעה שאתה מעז לשפוט ? מה שעשית עכשיו עוד יותר גרוע אתה מדבר עליינו אבל אתה גזעני כלפינו .
אני מפחדת כי המשפחה שלמ דתייה.
ההורים שלי לא אמרו לי אל תדברי עפ אף אחד יש לי חברות מוסלמיות נוצריות דרוזיות יהודיות ואטאיסטיות. ההורים שלי אמרו לי רק עם הבן זוד זה בעייתי . כי אני רוצה כביכול לגדל בית עם אמונה .
אז במקום ללכלך ביקשתי עזרה עצוב שבמקום לעזור אתה מחמיר את המצב
אתה שומע את עצמך? אתה יודע בכלל מאיפה אני מגיעה שאתה מעז לשפוט ? מה שעשית עכשיו עוד יותר גרוע אתה מדבר עליינו אבל אתה גזעני כלפינו .
אני מפחדת כי המשפחה שלמ דתייה.
ההורים שלי לא אמרו לי אל תדברי עפ אף אחד יש לי חברות מוסלמיות נוצריות דרוזיות יהודיות ואטאיסטיות. ההורים שלי אמרו לי רק עם הבן זוד זה בעייתי . כי אני רוצה כביכול לגדל בית עם אמונה .
אז במקום ללכלך ביקשתי עזרה עצוב שבמקום לעזור אתה מחמיר את המצב
אנונימית
שואל השאלה:
חגגתי את החגים של המוסלמים והנוצרים איתם ביחד והם איתי כאחד זה לא קשור אחד לשני . מתביישת בשבילך עלאק "לא גזעני"
חגגתי את החגים של המוסלמים והנוצרים איתם ביחד והם איתי כאחד זה לא קשור אחד לשני . מתביישת בשבילך עלאק "לא גזעני"
אנונימית
אתאיסטיות*
עלינו* גזען*
ולא אני לא שומע את עצמי כי אני ליטרלי כתבתי את זה ולא אמרתי , ואי אפשר לגדל בית עם אמונה , אי אפשר לגדל בית בכללי , בית לא מגדלים , זה לא עציץ .
והתכוונתי לאנשים ששפטו אותו ואמרו לך לא לצאת איתו רק בגלל זה שהוא נוצרי ואני לא מתחרט על זה ולא אתחרט , לא התכוונתי אלייך.
רק בסוף אמרתי שמגיעה לו מישהי יותר טובה כי אם באמת אכפת לך ממנו , אז לא היה אכפת לך מהדת שלו
עלינו* גזען*
ולא אני לא שומע את עצמי כי אני ליטרלי כתבתי את זה ולא אמרתי , ואי אפשר לגדל בית עם אמונה , אי אפשר לגדל בית בכללי , בית לא מגדלים , זה לא עציץ .
והתכוונתי לאנשים ששפטו אותו ואמרו לך לא לצאת איתו רק בגלל זה שהוא נוצרי ואני לא מתחרט על זה ולא אתחרט , לא התכוונתי אלייך.
רק בסוף אמרתי שמגיעה לו מישהי יותר טובה כי אם באמת אכפת לך ממנו , אז לא היה אכפת לך מהדת שלו
אנונימי
" יש לי ידידה שיצאה פעם עם נוצרי והוא ניצל אותה ויש הרבה מהם אלימים אז ממליץ לך לא להתרחק"
ואת ענית לו : " נוצרים ? זה בדרך כלל מוסלמים לא? הוא רופא .. הוא ממש נחמד לכולם"
את לא פחות גזענית ממנו גברת
ואת ענית לו : " נוצרים ? זה בדרך כלל מוסלמים לא? הוא רופא .. הוא ממש נחמד לכולם"
את לא פחות גזענית ממנו גברת
אנונימי
ואם יש לך חברות מוסלמיות ואת טוענת שהמוסלמים הם אלימים אז בנוסף לזה שאת גזענית את גם צבועה , sorry not sorry .
ויש לי הרגשה שאת ערבייה בכלל משום מה
ויש לי הרגשה שאת ערבייה בכלל משום מה
אנונימי
אנונימית
"אולי ההורים שלה לא יסכימו לה בגלל התבוללות" לא אמרתי כלום ושום דבר על זה , התכוונתי לאנשים בתגובות שהתחילו ל"הזהיר" אותה ממנו מבלי להכיר אותו בכלל רק כל סמך העובדה שהוא נוצרי .
כן אצלינו גם אסור להתבולל אבל אני לא שופט מישהו/י רק על סמך הדת שלו , אם הייתי עושה את זה אז הייתי כן גזען
"אולי ההורים שלה לא יסכימו לה בגלל התבוללות" לא אמרתי כלום ושום דבר על זה , התכוונתי לאנשים בתגובות שהתחילו ל"הזהיר" אותה ממנו מבלי להכיר אותו בכלל רק כל סמך העובדה שהוא נוצרי .
כן אצלינו גם אסור להתבולל אבל אני לא שופט מישהו/י רק על סמך הדת שלו , אם הייתי עושה את זה אז הייתי כן גזען
אנונימי
שואל השאלה:
אתה יודע מה העצוב ? אלף זה מתקן אוטומטי אבל בסדר . את הבגרות שלי כבר עשיתי וקיבלתי ציון פצצה. אם אתה לא במצב שלי אל תעז לדבר . כול עוד אתה לר יודע מה אני עוברת/ עלולה לעבור וכדומה. אתה לא יכול להבין אותי אז אל תנסה להשוות את עצמך אליי ולנסות להגיד אם את ככה אז ככה
אתה יודע מה העצוב ? אלף זה מתקן אוטומטי אבל בסדר . את הבגרות שלי כבר עשיתי וקיבלתי ציון פצצה. אם אתה לא במצב שלי אל תעז לדבר . כול עוד אתה לר יודע מה אני עוברת/ עלולה לעבור וכדומה. אתה לא יכול להבין אותי אז אל תנסה להשוות את עצמך אליי ולנסות להגיד אם את ככה אז ככה
אנונימית
שואל השאלה:
רוצה לשמוע למה? כי יצאתי עם מוסלמי . והוא נתן לי סטירה של הלייף . על זה שמישהו אחר הסתכל עליי . אז אם אתה לא יודע מה עברתי שלא תעז לדבר . אם הייתי גזענית אז לא הייתי יוצאת עם מוסלמיות עם חיגאב ובטח ובטח לא הייתי בין החברות הכי טובות שלהן . אז כרגע ? אני באמת מתביישת בשבילך. זה לא סותר את זה שעם מוסלמי אני לא כנראה לא אצא
רוצה לשמוע למה? כי יצאתי עם מוסלמי . והוא נתן לי סטירה של הלייף . על זה שמישהו אחר הסתכל עליי . אז אם אתה לא יודע מה עברתי שלא תעז לדבר . אם הייתי גזענית אז לא הייתי יוצאת עם מוסלמיות עם חיגאב ובטח ובטח לא הייתי בין החברות הכי טובות שלהן . אז כרגע ? אני באמת מתביישת בשבילך. זה לא סותר את זה שעם מוסלמי אני לא כנראה לא אצא
אנונימית
שואל השאלה:
את האמת לא . אני יהודיה מבית דתי שהתרחקה קצת אבל עדיין מאמינה . אבל בסדר .
את האמת לא . אני יהודיה מבית דתי שהתרחקה קצת אבל עדיין מאמינה . אבל בסדר .
אנונימית
המתקן האוטומטי אמור לתקן ולא לכתוב דברים בלי שום פירוש ורק תיקנתי אותך שתקחי לתשומת לבך בפעם הבאה לא יותר , love and peace ❤
אנונימי
שואל השאלה:
זה ידוע שיש אלימות בקרב האיסלאם לא משנה מה תנסה להגיד . יש את זה בכל מקום אבל באיסלאם טיפה יותר. מדגישה יש את זה בכל מקום . אם כל כך הייץי גזענית אתה לא חושב שמלכתחילה לא הייתי שואלת את השאלה ופשוט שוללת את זה ?
זה ידוע שיש אלימות בקרב האיסלאם לא משנה מה תנסה להגיד . יש את זה בכל מקום אבל באיסלאם טיפה יותר. מדגישה יש את זה בכל מקום . אם כל כך הייץי גזענית אתה לא חושב שמלכתחילה לא הייתי שואלת את השאלה ופשוט שוללת את זה ?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא משנה לי מילים תאמין תאמין לא לא . לא מתווכחת איתך יותר.
הוא משנה לי מילים תאמין תאמין לא לא . לא מתווכחת איתך יותר.
אנונימית
לא הבנתי איך את יוצאת עם מוסלמיות ואת בין החברות הכי טובות שלהן , לא משנה ..
לול את הוכחת לי שאת לא שופטת בן אדם רק לפי הדת שלו , אלא את שופטת דת שלמה רק בגלל בן אדם מסויים , את עדיין גזענית חמודה :)
זה כמו להגיד שכל הנוצריות בוגדות כי האקסית שלי נוצרייה ובגדה בי , או שכל היהודים גזעניים רק לפי זה שילדים חרדים ירקו עליי , או שכל המוסלמים מחבלים כי יש איזה נער פלסטיני שזרק עליי אבן .
לול את הוכחת לי שאת לא שופטת בן אדם רק לפי הדת שלו , אלא את שופטת דת שלמה רק בגלל בן אדם מסויים , את עדיין גזענית חמודה :)
זה כמו להגיד שכל הנוצריות בוגדות כי האקסית שלי נוצרייה ובגדה בי , או שכל היהודים גזעניים רק לפי זה שילדים חרדים ירקו עליי , או שכל המוסלמים מחבלים כי יש איזה נער פלסטיני שזרק עליי אבן .
אנונימי
אומרים בקרב המוסלמים ולא "בקרב האיסלאם" .
אנונימי
לול ומה שמצחיק זה ש no name needed היא בעצמה נוצרייה
אנונימי
לא מלכלכים על אחרים בשביל לעשות שם טוב לעצמם darling
אנונימי
לול אנחנו דת מודרנית יחסית שנכתבה על ידי פילוסופים והדת שלנו היא הדת הכי פחות שוביניסטית ואלה עובדות לא אני המצאתי , ובכללי אחוז ההתבוללות אצלינו פחות מ 0.09 ואחוז האלימות במגזר הערבי גבוהה יותר מהמגזר היהודי ואחוז האלימות במגזר היהודי יותר גבוהה מהמגזר הדרוזי ואלה גם עובדות וסטטיסטיקות
אנונימי
אתם חושבים שחרדים לא אלימים כלפי הנשים שלהם? אתם חיים בסרט
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני אוהבת אותו. אמרתי קראש . וכן הוא דלוק עליי בוודאות.
ולגבי האנונימי . אני עובדת בבית חולים יוצא לי לראות מוסלמים שעובדים איתי ועם כולם אני בסדר ויש לי חברות מוסלמיות ונוצריות כאחד . אני פשוט לא אצא עם מוסלמי כי חוויתי משהו רע וזה בחירה שלי .
אבל בסדר בסופו של דבר אני יודעת מי אני ואתה לא אז אתה לא יכול כול כך להגיד או לשפוט אבל תהנה לך :)
לא אמרתי שאני אוהבת אותו. אמרתי קראש . וכן הוא דלוק עליי בוודאות.
ולגבי האנונימי . אני עובדת בבית חולים יוצא לי לראות מוסלמים שעובדים איתי ועם כולם אני בסדר ויש לי חברות מוסלמיות ונוצריות כאחד . אני פשוט לא אצא עם מוסלמי כי חוויתי משהו רע וזה בחירה שלי .
אבל בסדר בסופו של דבר אני יודעת מי אני ואתה לא אז אתה לא יכול כול כך להגיד או לשפוט אבל תהנה לך :)
אנונימית
באותו הנושא: