4 תשובות
אז איך אתה כותב ת'שאלה? ואני לא בטוח.
מטלפון אחר הוא כותב את השאלה
אתם יודעים שיש סטיפס במחשב, נכון?
ולפי מה שאני יודעת זה לא אמור לשחרר את הטלפון, אבל אני אבדוק עוד
עריכה:
עכשיו בדקתי, ולפי מה שראיתי באינטרנט, אפשר לצאת מsafe mode אפילו אם רק מאתחלים את הטלפון (עושים לו ריסטארט, מכבים ומדליקים)
ולפי מה שאני יודעת זה לא אמור לשחרר את הטלפון, אבל אני אבדוק עוד
עריכה:
עכשיו בדקתי, ולפי מה שראיתי באינטרנט, אפשר לצאת מsafe mode אפילו אם רק מאתחלים את הטלפון (עושים לו ריסטארט, מכבים ומדליקים)
שואל השאלה:
אומייגאד.. ותודה
אומייגאד.. ותודה
אנונימית
באותו הנושא: