6 תשובות
זה משהו אצלך אצלי יש 11 פרו והכל מעולה איתו
אם בהודעה קולית את שמה אצ האוזן על הטלפון אז ככה זה עושה גם לי אבל אם את שומעת רגיל אז זה מוזר תבדקי את זה וגם בשיחה זה ככה אבל לא עד סיום השיחה
את מכסה כנראה את החיישן. אל תכסי את החלק העליון.
שואל השאלה:
זה באמת זה, תודה!!
אנונימית
זה בכל הטלפונים ככה אל תרגישי מיוחדת