11 תשובות
אוציא לו את הלסת מהמקום.
שואל השאלה:
ואם הוא יודע אגרוף?
ואם הוא יודע אגרוף?
אנונימי
אני אקדים אותו.
אני יכניס לו תראש לקומקום
מצלצל למשטרה, זו תקיפה.
למה אתה מעיר לאנשים? תתעסק בעניינים שלך
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני לא רוצה שרוצחים יסתובבו ברחוב!
כי אני לא רוצה שרוצחים יסתובבו ברחוב!
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים ללא מסכות הם רוצחים בדם קר
אנשים ללא מסכות הם רוצחים בדם קר
אנונימי
חחח, דבר ראשון אני מקווה שהוא יצא בשלום, כי האינסטינקט שלי יכול לעוור אותי בטעות..
דבר שני זה בסדר להעיר, אם לך זה בסדר,
אני פשוט מעדיף לא להעיר
דבר שני זה בסדר להעיר, אם לך זה בסדר,
אני פשוט מעדיף לא להעיר
אותו*
תגידו תודה
אני עובדת בחנות ואני מחוייבת להעיר לאנשים אחרת אנחנו יכולים לקבל קנס של 5000 שח ויש לקוחות אחרים שמתעצבנים עלינו שאנחנו לא מעירים לאחרים וכשמעירים לחלק מהאנשים הם מרימים את המסכה ואז מורידים כשאנחנו כבר לא רואים
בקיצור... תעשו טובה ואם אתם נכנסים לחנות תהיו עם מסכה כי אין שום סיבה שזאת תהיה אחריות של העובדים
ולגבי השאלה, סתם לאנשים ברחוב כנראה שלא אעיר, אבל בחנות כן אני מעירה
אני עובדת בחנות ואני מחוייבת להעיר לאנשים אחרת אנחנו יכולים לקבל קנס של 5000 שח ויש לקוחות אחרים שמתעצבנים עלינו שאנחנו לא מעירים לאחרים וכשמעירים לחלק מהאנשים הם מרימים את המסכה ואז מורידים כשאנחנו כבר לא רואים
בקיצור... תעשו טובה ואם אתם נכנסים לחנות תהיו עם מסכה כי אין שום סיבה שזאת תהיה אחריות של העובדים
ולגבי השאלה, סתם לאנשים ברחוב כנראה שלא אעיר, אבל בחנות כן אני מעירה
אנונימית
באותו הנושא: