4 תשובות
אם מדובר במסכה שמתקלפת אז יש לי אותה של חברה אחרת, ואם לא אז יצאתי סתומה לול.
בקיצור היא מגניבה ממש, אבל כואב לקלף אותה. לי אישית לא יצא שם כלום אבל זה כנראה כי אין לי כלום להוציא.
בקיצור היא מגניבה ממש, אבל כואב לקלף אותה. לי אישית לא יצא שם כלום אבל זה כנראה כי אין לי כלום להוציא.
שואל השאלה:
כמה עלתה לך?
כמה עלתה לך?
אנונימי
זה מחול אז אני לא ממש זוכרת
אם את משברת על המסכה השחורה שהיא בד אז לי היא מעולה
באותו הנושא: