5 תשובות
אמאלה גם לי זה קורה מלא!!❤
אנונימית
אני מבין תקטע של הבדידות אבל זה היה סיבה אצלי..
אני לא יודע מה עובר עליך ובאמת שאם הייתי יודע איך לעזור הייתי עוזר אבל מה שעולה לי לראש זה שפשוט תנסי לעשות מה שאת אוהבת
מכירה ת ההרגשה,
קודם כל תנשמי, כולם עוברים את התקופה הזאת וברוך השם זאת רק תקופה
דבר נוסף, תסתכלי על האנשים שאת מקיפה את עצמך בהם, אם הם גורמים לך להרגיש לבד גם בסביבתם, האם באמת שווה להישאר אותם?
זרקי גם שיחה טובה לחברה, זה תמיד מקל ועוזר שיש מישהו שהוא לא מהמשפחה שמבין את שעל ליבך ויעזור .
ובכל מקרה, אל תשכחי
את כנראה לא רואה אבל יש מחא שמתים להתחבר אלייך, תני להם צאנס
תתחילי לדבר עם אנשים שלא חשבת שתדברי איתם אי פעם, דווקא אלו הכי דומים לך ואיתם יהיה לך הכי כיף.
פה אם תרצי לדבר :)
שואל השאלה:
אלה חברים שבאמת מהמעון איתי ואף פעם לא הרגשתי שרע לי איתם תמיד כיף לי לצאת איתם והם ממש מצחיקים וכל זה אבל נראה לי שהבעיה לא בהם אלא דווקא בי
מבינה אותך,
בטח עוברת עלייך תקופה קשה ואת מרחיקה אנשים ממך כי זה הטבע של האדם כשנהיה לו קשה- להרחיק אנשים שחשובים לך כדי לא להיפגע / לפגוע בהם.
בכל מקרה מה שבאמת עוזר זה לשפוך שיחה לחברה טובה. אני בטוחה שהיא תשמח חעזור ולהקשיב.
את תראי את לא לבד וזה עוזר