התחברות
הרשמה
תמיד שולחים הודעה אם הייתי ליד חולה קורונה ??
8 בספטמבר 2020, 21:24
קורונה
וירוס הקורונה
2 תשובות
לא תמיד
א
אין לי חיים):
לא. אני ההיתי ליד חולה קורונה בשבת ולא אמרו לי להיכנס לבידוד אבל אמרו לאח שלי
P
P.E.E.G
באותו הנושא:
תמיד שולחים הודעה אם הייתי לייד חולה קורונה ?
תמיד בנים שולחים לי הודעות, שולחים עוקב, מדברים טיפה ואז נעלמים.
למה תמיד בנים שולחים לי פה הודעות ואז(פירוט)
מתי שולחים הודעה אם הייתי באותו מקום עם חולה קורונה?
תמיד שולחים לי הודעות ובאיזשהו שלב השיחה נגמרת
מי מנסח לי הודעה למורה שאני מאחרת(היא ידעה שאתמול הייתי חולה) עם סיבה טובהה?
כששיין שולחים הודעה הם שולחים אותה באנגלית?ואיפה הם שולחים?בדואר?
דחוף אם אני מכבה את הטלפון השבכ לא יכול לדעץ אם הייתי תמיד חולה קורונה??
רק לי נאמנים לא שולחים הודעות ןאני תמיד צריכה לשלוח להם כדי להתחבר?
למה תמיד כשאני מחכה שהקראש ישלח לי הודעה הוא לא שולח וכשאני לא מחכה הוא שולח?
תמיד ששולחים אליי הודעה בהודעות זה עונה לי לבד למה זה ככה ישלי אייפון xs max?