5 תשובות
למה כן? לא כל אחד רוצה סתם ככה לדבר לא משנה אם הוא נאמן או לא
אני שולחת בדרך כלל לאנשים שכותבים בחברים לעט, ואני מניחה שרוב המשתמשים ככה.. את כותבת שם?
לא הבנתי, למה שישלחו לך סתם ככה?
שואל השאלה:
למה לא? הם כמו כל גולש אחר
אנונימית
למה שנאמנים ישלחו לך סתם ככה הודעות?