9 תשובות
סליחה??? את רצינית??? הדבר שהיא הכי צריכה זה שתהיה לידה עליו
להפך, הייתי עוזרת לה לעבור את התקופה הזו ! אם את רוצה אני פה לדבר :)
נראלך? הכי אהיה לצידה
הייתה לי חברה כזאת וכשידעתי שהיא במצב לא טוב זה רק חיזק את הקשר שלנו ולא עזבתי אותה לשנייה
אפילו שזה קשה, פשוט קירבתי אותה אליי הכי שאפשר ודאגתי לה

(זה היה לא מזמן אבל כרגע אנחנו לא בקשר, לא אפרט למה ומה קרה אבל זה לא קשור)
אנונימית
לא, קרה לי כבר
אבל אל תבני על מה שאחרים יגידו לך, אם את סומכת עליה תספרי ומה שיהיה יהיה..
לא, הייתי נמצאת איתה כמה שאני יכולה כי היא חברה שלי
ממש לא. אני אהיה לידה עד שהיא תחזור לעצמה ותרגיש טוב
אני לא אעזוב אותה אפילו לשניה ואעשה הכל בשביל שתחזור לעצמה
לא, הפוך החברות נמדדת בזמנים קשים אז את מגלה מי חבר אמיתי ומי לא.. חבר אמיתי יהיה לצידך כל הזמן במיוחד בזמנים הקשים