7 תשובות
מסבירה למה?
מסבירה למה..
כנראה אומרת לו למה התרחקתי ממנו.
תלויי למה התרחקתי באמת וכמה הוא קרוב אליי ואני פתוחה אליו
אבל תאכלס כן
למה התרחקתי.
אה שיט חשבתי שאלת משהו אחר , טוב כן הייתי עונה למה
אני אסביר לו בצורה יפה למה . גם אם בחרתי להתרחק אני אעריך את זה שאכפת לו והוא שואל מדוע