4 תשובות
תנסי לדבר איתו על זה ולראות אם יש סיבה מסוימת שהיא לא סיבה אנוכית
אם הוא עושה לך טובה שהוא מדבר איתך ,יש עוד הרבה שם שרוצים אותך וצריך להתייחס אלייך הכי טוב בעולם
לדעתי תמשיכי לדבר איתו ואם את רואה שאת עדיין היחידה שיוזמת את השיחות תחתכי ואת גם יכולה לדבר איתו על זה.
אני חושב שפשוט יש לו הרבה על הראש ואין לו זמן ממש. או יכול להיות שהוא לא מרגיש בנות להתחיל שיחות, כי להתחיל שיחה של מילה וחצי זה יותר נורא מלא להתחיל בכלל
דברי איתו על זה