7 תשובות
כן ,תני לגוף לפחות מנוחה קצרה
שואל השאלה:
אבל אז אני יהיה עייפה מחר
אבל אז אני יהיה עייפה מחר
עדיף לך..
לא יודע.. עדיף שתשארי ערה.
אם הייתי עייפה לא הייתי מתענה
את גם תהיי יותר רעבה ככל שאת ישנה פחות
את גם תהיי יותר רעבה ככל שאת ישנה פחות
הייתי אומרת לך ללכת לישון אבל אני גם צריכה לקום ב7 ואני לא הולכת לישון, אם אני ישן עכשיו אני כנראה לא יקום ויהיה עייפה אבל יכול להיות שזה שונה אצלך
תנמנמי
באותו הנושא: