7 תשובות
להבין שיופי זה לא הכל בחיים.
כל אדם הוא יפה בדרכו שלו..
יש איפשהו בעולם מישהו חושב שאת יפה
יש איפשהו בעולם מישהו חושב שאת יפה
קודם כל תהיי שלמה עם עצמך ותחדירי בעצמך שאת יפה כי יופי זה עניין של טעם אישי, אל תתעסקי בזה ותעשי דברים שאת אוהבת לעשות.
אין דבר כזה
לכל אחד יש טעם שונה, אתן לך דוגמה:
חברה שלי הראתה לי תמונה של בחור שבעינייה? הוא מאוד חתיך ובעיניי? הוא ממש לא יפה , המסקנה שיופי זה עניין של טעם
יש אנשים שיגידו שאת יפה, והכי יפה בעולם! ויש אנשים שלא.
אבל למי אכפת מה אחרים חושבים? תסתכלי על עצמך, את יפה, תסתכלי על הדברים היפים שיש בך, לא על הפגמים שלך
אתן לך טיפ להעלאת ביטחון העצמי:
*לעשות כושר מעלה את הביטחון העצמי ועוזרת מאוד לבריאות.
*לעמוד מול המראה כל יום ולומר מחמאות על האופי שלך ועל היופי שלך
זה יעלה לך ממש, מניסיון
בהצלחה:)
לכל אחד יש טעם שונה, אתן לך דוגמה:
חברה שלי הראתה לי תמונה של בחור שבעינייה? הוא מאוד חתיך ובעיניי? הוא ממש לא יפה , המסקנה שיופי זה עניין של טעם
יש אנשים שיגידו שאת יפה, והכי יפה בעולם! ויש אנשים שלא.
אבל למי אכפת מה אחרים חושבים? תסתכלי על עצמך, את יפה, תסתכלי על הדברים היפים שיש בך, לא על הפגמים שלך
אתן לך טיפ להעלאת ביטחון העצמי:
*לעשות כושר מעלה את הביטחון העצמי ועוזרת מאוד לבריאות.
*לעמוד מול המראה כל יום ולומר מחמאות על האופי שלך ועל היופי שלך
זה יעלה לך ממש, מניסיון
בהצלחה:)
לחטב את הגוף להיות מטופחת ותאמיני לי את תהיי יפה
אנונימית
אין לך תקווה...
למה את חושבת ככה? אישיות אפשר לשנות
באותו הנושא: