24 תשובות
מרים ושם אותה בחוץ, אולי מביא לה אוכל חח
להרוג? ממש לא.
הייתי מפנה אותה לבחוץ :)
להרוג להרוג

אבל זה כי אני מפחד חחח אני לא אגע גם איך להוציא אותו החוצה וגם אני יפחד ויגעל
אנונימי
לא להרוג!
ממש לא הורגת מה פתאום (זה קרה לי מיליון פעם) אני תמיד מוציאה החוצה
אני לא ארצח אף אחד בחיים שלי זה מעשה מזעזע.
הייתי רוצה לאמץ אותה כחיית מחמד, אבל כנראה שלא היו מסכימים לי...
אז או שהייתי מוציאה אותה או פשוט עוזבת אותה.
לתפוס ולשים בחוץ
גם עכבישים אני שמה בחוץ
לוקחת מטאטא ומטאטא אותה או איך שלא יקראו לזה
אעעא תלוי בסוג
רוב הסיכויים שמגדלת
כואב לי להרוג גוק (שזאת חיה שאני לא סובלת) אז לטאה?
ממש לא הייתי הורגת.
נראה לי שמבריחה אותה לאדן החלון או למרפסת
^חחח מה
מה מפחיד בלטאה
לטאות הן חמודות
אסור להרוג
לוקח אותו ושם אותו בחוץ*
זה עושה מזל טוב
יעני שיש לטאה בבית
הייתי לוקח ושל אותו בחוץ.
לא זה ולא זה. הייתי סוגרת את עצמי בחדר וקוראת למישהו אחר שיעיף אותה איכשהו
יותר בכיוון של בורח לחדר אחר וקורא לאבא
לא הייתי הורג באותה מידה שלא הייתי הורג כלב.
אף אחד לא בחר את הגוף שלו.
אסור להרוג לטאות
מגרש
חחח אנשים פה מפחדים מלטאה איזה טימטום
ועוד חשבתי שאני פחדנית