8 תשובות
זה לא מוזר.
קוראים לזה דאיזם
קוראים לזה דאיזם
זה בסדר, יש גם מצוות של לאכול בשר ואני צמחונית ולמרות זאת אני מאמינה באלוהים, לא יקרה כלום
אנונימית
מומרת.
אנונימי
יכול להיות שאת דאיסטית כמוני
את מאמינה או לא מאמינה. תחליטי
אי אפשר לרקוד בשתי חתונות
את אומרת שאת מאמינה בו אבל עוברת על הכללים אחר כך את אומרת הוא יסלח לי ואז את אם אומרת יש באמת אלוקים
תחליטי את מאמינה בקיומו או לא?
כיוון שאת יודעת שזה אסור כך לפחות נראה מהשאלה אז לא הוא לא יסלח למי שעושה במזיד ויודע שזה אסור. אם את מאמינה מציעה לך שתלכי לפי הכללים זה גם יותר בריא אם לא זה כבר עניין שלך
תתחילי לראות שיעורים על קיום והימצאות בורא עולם על כשרות על אמונה על נושאים שאת צריכה חיזוק בהם תתחזקי וזה יתן לך כוח לקיים את המצוות. אשריך צדיקה
אי אפשר לרקוד בשתי חתונות
את אומרת שאת מאמינה בו אבל עוברת על הכללים אחר כך את אומרת הוא יסלח לי ואז את אם אומרת יש באמת אלוקים
תחליטי את מאמינה בקיומו או לא?
כיוון שאת יודעת שזה אסור כך לפחות נראה מהשאלה אז לא הוא לא יסלח למי שעושה במזיד ויודע שזה אסור. אם את מאמינה מציעה לך שתלכי לפי הכללים זה גם יותר בריא אם לא זה כבר עניין שלך
תתחילי לראות שיעורים על קיום והימצאות בורא עולם על כשרות על אמונה על נושאים שאת צריכה חיזוק בהם תתחזקי וזה יתן לך כוח לקיים את המצוות. אשריך צדיקה
אני גם מאמין בכך למען האמת כתוב בגמ' "כל האומר הקב"ה וותרן יוותרו חייו" אבל אני לא חושב שהוא יעניש את הדור הזה
למרות זאת לענ"ד נראה שתכלית הבריאה זה לעשות את רצון האל ולכן חובה עלינו לעשות את רצונו
למרות זאת לענ"ד נראה שתכלית הבריאה זה לעשות את רצון האל ולכן חובה עלינו לעשות את רצונו
את מאמינה בה' מאמינה שיש לו חוקים עוברת עליהם ומאמינה שהוא יסלח לך
מה לא נשמע מוזר?
ובנוסף כשמפורט העונשים
מה לא נשמע מוזר?
ובנוסף כשמפורט העונשים
גוט מורגען, בטח שיעניש. התורה יא לכל הדורות. בלי מידת הדין לא יהיה צדק. אתה רוצה להתיר לאנשים את הרצועה?
אמונה בשכר ועונש- זה אחד מעיקרי האמונה.
אבל זה לא רק זה - אם ה' לא יעניש את מי שעובר החוקים שלו - איך יהי בדיוק בירור מחנות לאחרית הימים? איך יראו את ההבדל בין צדיק לרשע, בין עובד אלוקים לאשר לא עבדו (מלאכי ג)? נבואה חשובה לארחית הימים. זה גם יהי חילול ה' שיראו שאין עונש למ ישעובר על החוקים של מלך העולם, כאילו שהוא הפקר, חס ושלום.
אמונה בשכר ועונש- זה אחד מעיקרי האמונה.
אבל זה לא רק זה - אם ה' לא יעניש את מי שעובר החוקים שלו - איך יהי בדיוק בירור מחנות לאחרית הימים? איך יראו את ההבדל בין צדיק לרשע, בין עובד אלוקים לאשר לא עבדו (מלאכי ג)? נבואה חשובה לארחית הימים. זה גם יהי חילול ה' שיראו שאין עונש למ ישעובר על החוקים של מלך העולם, כאילו שהוא הפקר, חס ושלום.
אנונימי
באותו הנושא: