7 תשובות
אמ אני הרבה מאוד
אנונימית
זה תלוי
יש כאלה שבקושי אוכלים ויש כאלה שהאוכל הוא המפלט שלהם
אנונימית
אוכלת הרבה
כשאני בדיכאון אני מסתגרת בחדר, בוכה במיטה, נרדמת ואז זה עובר לי לבד.
לא אוכלת
בקושי אוכלת
אני תמיד הולכת לישון
אנונימית
אוכל מלא מלא מלא מלא