4 תשובות
אנחנו הופכים לאדישים יותר לחיים עם הזמן
הסיבה שאין לך שגרה רוב הסיכויים קשורה לזה
אבל גם זה בא עם הגיל (בערך בגיל 16)
זה בא עם הגיל, עם ההרגלים, עם מה שאת מטפטפת לתת מודע.
לטכנולוגיה ולתרבות הכאן ועכשיו יש חלק גדול בזה.
כמובן שאפשר לעבוד על זה ולא לאבד.
אולי קשור לשגרה. אולי מתחיל לשעמם לך פשוט ואת צריכה משהו מעניין וחדש. אולי זה משהו הורמונלי. בכל מקרה זה יעבור. אגב כשאני התחלתי להרגיש ככה עשיתי בדיקת דם והסתבר שהיה לי חוסר רציני בברזל, אז אולי תבדקי.
בכל מקרה שתדעי שבגיל ההתבגרות זה *כל כך* נפוץ, קורה לאחוז ענקי ואחר כך פשוט עובר, אז תנסי להזכיר לעצמך שהכל בסדר ושזה יעבור, ולהתרכז יותר ברגעים קטנים של שמחה :)
באותו הנושא: