7 תשובות
תקשיבי את צריכה לאכול לפחות מעל 700 קלוריות ביום
לא בריא בכלל
שואל השאלה:
בשביל לשאול שאלה את לוחצת על ה3 פסים למעלה, ואז לוחצת על 'כל השאלות' ויהיה למטה כפתור סגול כזה את לוחצת ואז כותבת שאלה, ותלכי עם אמא או מישהו שמרגיע אותך, אל תסתכלי על המחט תעצמי עיניים או על הרצפה ותגידי לעצמך שזה רק דקה וסיימת עם זה
בשביל לשאול שאלה את לוחצת על ה3 פסים למעלה, ואז לוחצת על 'כל השאלות' ויהיה למטה כפתור סגול כזה את לוחצת ואז כותבת שאלה, ותלכי עם אמא או מישהו שמרגיע אותך, אל תסתכלי על המחט תעצמי עיניים או על הרצפה ותגידי לעצמך שזה רק דקה וסיימת עם זה
אנונימית
לא זה ממש קצת את פוגעת בעצמך צריך לאכול ביום 1000+ קלוריות גם אם את לא רעבה תכיני חביתה קחי לחם תחתכי ירקות שימי גבינה בצד ותאכלי בבקשה תאכלי את פוגעת בעצמך
לאא הגוף שלך מתרגל למנות ממש קטנות וזה ממש רעה אם את לא רוצה לאכול דברים מזמינים תאכלי סלט או דברים כאלה
אנונימית
תקשיבו אני לא יודעת איך שואלים שאלות פה בסטיפס אז אני אשאל פה אני צריכה לעשות בדיקת דם ואני ממש מפחדת כי כל בדיקת דם שאני עושה זה סיוט שהייתי בת חמש הייתי חולה והיו עושים לי מלאא בדיקות דם אני חושבת שמאז יש לי טראומה וגם שנה שעברה שעשו לי בדיקת דם חיפשו לי מלא זמן וריד ולא מצאו וזה ממש כאב לי בסוף הוציאו את המחט ואמרו לי ללכת לשטות מים כדי שימצאו וריד שוב למצאו ובסוף עשו לי בכף יד למעלה ביד ימין מה לעשות?
אוקיי תודה
באותו הנושא: