4 תשובות
תתלונני כנראה יפטרו אותם או שהן יקבלו אזהרה
תצרי קשר דרך השירות לקוחות אולי...
בכל מקרה יש מצב שאמרו להם מראש להגיד שלא צריך עובדים. אל תקחי ללב, סתם חבל הן בטח היו באמצע המשמרת ולא היה להן כוח לאנשים. (עדיין זה לא סיבה להתנהג ככה)
בכל מקרה יש מצב שאמרו להם מראש להגיד שלא צריך עובדים. אל תקחי ללב, סתם חבל הן בטח היו באמצע המשמרת ולא היה להן כוח לאנשים. (עדיין זה לא סיבה להתנהג ככה)
הן מגעילות זה בטוח
אבל מס טלפון אסור להעביר
אבל מס טלפון אסור להעביר
את יכולה לפנות לאחת העובדות האחרות
ולהגיד אם אפשר לדבר עם המנהלת
כי את כאילו מכירה אותה במרכאות
ואז תכלס להגיד עליהן
אבל טכנית אולי יבוא אליהן בהפוכה
ולהגיד אם אפשר לדבר עם המנהלת
כי את כאילו מכירה אותה במרכאות
ואז תכלס להגיד עליהן
אבל טכנית אולי יבוא אליהן בהפוכה
אנונימית
באותו הנושא: