24 תשובות
תלוי כאילו זה קצת מביך אבל בעיקרון לא
לא
בכלל לא זה מחמיא
לא
בכלל לא תבקשי
לא!!!!! תעשי את זה!!!
לא
שואל השאלה:
כאילו אני באירוע וזה עם המשפחה שלי וזה פדיחות קצת לא?
כאילו אני באירוע וזה עם המשפחה שלי וזה פדיחות קצת לא?
לא
לא בכלל לא
חזרתי לאתר!!
חזרתי לאתר!!
זה ממש לא מביך.
אם הייתי מקבלת שקל על כל בן שביקשתי את האינסטגרם שלו הייתי עשירה.
אני מציעה להתחיל לדבר איתו ואז שאת רואה שאתם מתחברים ושהוא מחבב אותך, תשאלי אותו :)
אם הייתי מקבלת שקל על כל בן שביקשתי את האינסטגרם שלו הייתי עשירה.
אני מציעה להתחיל לדבר איתו ואז שאת רואה שאתם מתחברים ושהוא מחבב אותך, תשאלי אותו :)
שואל השאלה:
כן אבל זה מביך כזה כי כל המשפחה שלו כאן ואבא שלי אז מביך
כן אבל זה מביך כזה כי כל המשפחה שלו כאן ואבא שלי אז מביך
לא זה לא מה את דואגת כולה אינסטגרם
עניתי אחרי 41 דקות סליחה
ממש לא
בשיט לא זה מעלה רצח
ממש לא מביך
זה חמוד
הסיטואצייה שבה אתה מבקש מאדם זר פרטים היא מביכה מעיקרה, לא משנה אם זה בן או בת, זה קצת מביך(לאו דווקא בקטע רע), אבל זה מביך לכולם, ובלי לצאת מאיזור הנוחות בחיים לא תצליחי.
לא
לא
לא מה למה
עשיתי את זה מלא וזרמו
מה הבעיה
מה הבעיה
באותו הנושא: