6 תשובות
כן
כן
לפעמים אבל אני משתדלת להרים לעצמי
לא, רק תמיד
תמיד
אני חושבת שאין אחד שלא הרגיש מכוער מתישהו אבל מה שחשוב זה שהאופי שלך מהמם ועל זה אפשר לשלוט. בכל מקרה אם זה מעציב אותך את מוזמנת לכתוב לי בפרטי 3>
באותו הנושא: