11 תשובות
בטח
תמיד.-.
כן, אבל זה ממש משתנה
יש ימים שאני אחשוב שאני מהממת ויש ימים שאני אסתכל במראה ואגעל, דבר שקורה הרבה בתקופה האחרונה חח
זה מאוד תלוי כמה אני מטופחת באותו היום
יש ימים שאני אחשוב שאני מהממת ויש ימים שאני אסתכל במראה ואגעל, דבר שקורה הרבה בתקופה האחרונה חח
זה מאוד תלוי כמה אני מטופחת באותו היום
אני חושבת שלכולם יש ימים כאלה וזה לגמרי בסדר כל עוד אתה אוהב את עצמך גם בזמנים כאלה.
אכן וכמעט כל הזמן
כן
אנונימית
לא
הרבה פעמים
באותו הנושא: