התחברות
הרשמה
הגיוני שצהל שיחרר אותי מבידוד למרות שאני חיובית לקורונה ?
נידבקתי ב18 כניראה ב22 היו לי תסמינים עשיתי בדיקה בשני ויצאתי חיובית והיום צהל שיחרר אותי מבידוד כי אין לי סתמינים , זה חוקי ?
4 בספטמבר 2020, 19:45
קורונה
מחלות
וירוסים
בידוד
ישראל
2 תשובות
נראה לי ש10 ימים בלי תסמינים את נחשבת כאילו הבראת
G
GreatMe
רק אחרי עשרה ימים בלי תסמיני
A
Angel/Devil
באותו הנושא:
איך הגיוני שירדתי במשקל בבידוד הזה?
אם קיבלתי הודעה על בידוד אבל זה לא הגיוני כי הייתי בבית באותה שעה... איך אני מברר אם זה טעות או לא?
הגיוני שהראייה שלי התדרדרה ממש בגלל הבידוד?
חבר שלי בבידוד בגלל הקורונה ,אני מפחד לא להדבק או להכנס לבידוד גם
זה נראה לכם הגיוני שהתחלתי טירונות השבוע ולא שיחררו אותי לטסט מחר?!
הגיוני שבבידוד יותר הרזתי?
זה הגיוני שאני מרגישה טוב יותר בנוגע לעצמי בבידוד?
עושים לי בדיקת קורונה מחר אבל אני לא בבידוד ואף פעם לא הייתי בבידוד, הגיוני?
הגיוני שמישהו עכשיו יחזור מאיטליה ולא יכנס לבידוד?
חיסורים כתוצאה מבידוד של קורונה זה מוצדק?
בידוד אקוסטי בקיר גבס - כיצד ניתן לבצע בידוד בין קירות גבס כדי לא לשמוע רעשים מבחוץ?